În VIXON GAS ştim că asigurarea calităţii este un efort care trebuie făcut de toți, în toate activitățile.
Asigurarea calității este un proces continuu care presupune:
- identificarea nevoilor clienţilor
- livrarea unor produse şi servicii care să corespundă acestor nevoi
- răspunsul din partea clienţilor, referitor la produsele şi serviciile companiei
- analiza reacţiei clienţilor şi planuri de măsuri corective care să îmbunătăţească performanțele produselor şi serviciilor companiei
În scopul asigurării calității produselor GPL compania VIXON GAS parcurge următoarele etape:
- Produsele sunt verificate la expedierea acestora din rafinărie
- Produsele sunt verificate la recepția acestora în depozit
- Produsele sunt verificate semestrial conform programului de supraveghere R.A.R. (Registrul Auto Român) în laboratoarele acreditate RENAR pentru analiza produselor GPL
În scopul asigurării calității serviciilor oferite, VIXON GAS parcurge următoarele etape:
- Indentifică și stabilește cu potențialii clienți serviciile de care au nevoie
- Stabilește cu clientul modalitatea de lucru pentru prestarea serviciilor
- Urmărește eficiența personalului și a echipamentelor aferente serviciilor prestate
- Optimizează schema de lucru